Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords i Google Display Network

tagi: adWords + google + kampania + logisoft + pozycjonowanie

Linki sponsorowane

Budżet przeznaczony na kampanię* Prowizja [%]
 od 600,00 - 1 500,00 zł  23
 1 500,00 - 3 000,00 zł  21
 3 000,00 - 6 000,00 zł  20
 6 000,00 - 12 000,00 zł  18
 powyżej 12 000,00 zł  17

* Kwota, jaką zostanie zasilone konto AdWords.

Nieustającym zainteresowaniem cieszy się reklama w wyszukiwarkach internetowych realizowana przez Google AdWords. Reklamy te cechuje wiele zalet: wyjątkowo duża efektywność, bardzo wysoki poziom elastyczności, oraz prosta, pełna mierzalność efektów.

Naszym Klientom zapewniamy pełną obsługę kampanii PPC (pay-per-click). Jednym z najważniejszych kroków jest kompetentne i szczegółowe określenie celów kampanii i przygotowanie precyzyjnej strategii ich realizacji. Cele oparte są o mierzalne wskaźniki, takie jak ilość i koszt konwersji, a także ilość oraz jakość generowanego ruchu. Prowadzone kampanie są stale optymalizowane tak, by jak najlepiej wykorzystać budżety przeznaczane na reklamę. Dzięki szerokiemu spektrum sprawozdań Klient ma zawsze pełną informację na temat opłacalności prowadzonych przez nas działań.

Tylko umiejęte połączenie zastosowanych narzędzi, przyjęcie spójnej strategii oraz sposobu rozliczenia z Klientem umożliwia efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego.

 Google AdWords Search to reklama wyświetlana przez wyszukiwarkę Google w bliskim położeniu z naturalnymi wynikami wyszukiwania. Pozwala ona na tworzenie prostych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, a następnie wyświetlaniu ich osobom, które szukają w internecie produktów lub usług związanych z ofertą Państwa firmy. Tekst umieszczony w reklamie jest właśnie odpowiedzią na pytania internautów szukających określonych artykułów.

Zalety kampanii AdWords

  • dostępna w dowolnych godzinach oraz w dowolnym okresie czasu
  • dostępna za dowolną kwotę
  • reklama pojawia się wówczas, gdy szuka Państwa potencjalny Klient
  • monitorowanie ilości wejść do serwisu z poszczególnych fraz
  • płacą Państwo za kliknięcie w reklamę, a nie za sam fakt jej wyświetlania

 

Kampania reklamowa AdWords rozliczana jest w systemie CPC (cost-per-click), czyli koszt za kliknięcie. Oznacza to tyle, że klient nie płaci za wyświetlenie reklamy, a dopiero za jej kliknięcie - czyli tak naprawdę przeniesienie użytkownika na Państwa stronę www.

 

Google Display Network (GDN) to najwięszka sieć reklamowa w Polsce docierająca do blisko 95% rodzimych internautów. Reklamy wyświetlane są w postaci tekstowej, graficznej, a także plików wideo w szerkim spektrum witryn internetowych, od portali typu Onet.pl, Gazeta.pl, poprzez YouTube, GMAIL, po tysiące mniejszych serwisów o różnorodnej tematyce. GDN jest najbardziej efektywną reklamą Display, dzięki możliwości precyzyjnego używania słów kluczowych, miejsc docelowych czy zainteresowań internautów.

 

AdKontekst to sieć reklamy kontekstowej wyświetlanej w postaci Linków Sponsorowanych w wynikach wyszukiwania oraz na serwisach partnerskich. AdKontekst jest drugą co do wielkości siecią reklamową w Polsce. AdKontekst umożliwia wyświetlanie reklam na najbardziej znanych polskich witrynach typu Onet.pl, Interia.pl, Rzeczpospolita.pl oraz tysiącach innych stron hobbystycznych czy branżowych. Poprzez ponad 1000 podmiotów dociera do blisko 94% polskich internautów.

 

Rozwiązania API AdWords to interfejs programistyczny dzięki któremu można zaprojektować dla Klientów dedykowane, indywidualne systemy zarządzania kampaniami. Wyznaczają one autometyczne stawki CPC (cost-per-click) na poziomie pojedynczego słowa kluczowego. Umożliwiają zmiany statusu poszczególnych grup reklam, a także realizują najbardziej zaawansowane strategie marketingowe Google AdWords. 

 

Remarketing wyświetla spersonalizowane reklamy użytkownikom internetu, którzy już wcześniej odwiedzili serwis Klienta lub wykonywali w nim pewne czynności. Kampanie remarketingowe cechuje duża skuteczność, bowiem docierają one do odbiorców, którzy są na etapie podejmowania decyzji o kupnie produktu czy usługi. Reklamę można dostosować do określonej grupy ludzi, według ich zainteresowań. W kampaniach remarketingowych istnieje możliwość wyznaczania docelowych grup odbiorców dzięki zaawansowanym opcjom. Służy do jak najlepszego dostosowania strategii do potrzeb Klienta.

 

Interest Based Advertising (IBA) można nazwać "przedstawicielem marketingu behavioralnego". Strategia oparta jest na zainteresowaniach konkretnych internautów (bez użycia miejsc docelowych oraz bez kierowania kontekstowego). Interfejs Google API pozwala niesamowicie rozszerzyć możliwości AdWords. Można budować własne, dedykowane dla Klienta narzędzia, które podnoszą efektywność kampanii.

 

Prowadzenie kampanii - cennik

Jeśli chodzi o prowadzenie kampanii AdWords, to proponujemy Państwu system oparty o wielkość budżetu przeznaczonego na kampanię. Klienci sami decydują jaki budżet chcą przeznaczyć na kampanie linków - my poprowadzimy ją za ustalony w ofercie % od wartości budżetu.

Posiadamy bardzo konkurencyjne opłaty za prowadzenie kampanii AdWords ! Opłaty te są średnio o 30 - 40 % niższe niż u konkurencji. Prowizje za prowadzenie kampanii zaczynają się od poziomu 138,00 zł.