Web marketing

tagi: marketing internetowy + pozycjonowanie + pozycjonowanie stron internetowych + strony internetowe

Czym jest marketing internetowy i na czym polega?

Marketing internetowy to jest szereg działań mających na celu promocję firmy, jej produktów lub usług przy użyciu odpowiednich narzędzi w internecie. Dzięki tym właśnie działaniom jesteśmy w stanie zyskać sobie nowych klientów, jak i pogłębić współpracę z bieżącymi. Przede wszystkim reklama prowadzona jest przez internet i może dotyczyć sprzedaży, budowania wizerunku firmy lub obsługi klienta. Podstawą tych działań jest zbudowanie nowoczesnego i szybkiego serwisu internetowego, cechującego się dobrą jakością wykonania oraz wysoką wartością merytoryczną.

Dlaczego to jest takie ważne? 

Obecnie często w szybkim tempie przeglądamy zasoby internetu, gdyż dzięki wyszukiwarkom i innym serwisom tematycznym można bardzo szybko trafić na stronę, na której szukamy jakieś informacji. Stąd też użytkownicy internetu często poszukując danej oferty lub produktu, przeglądają wiele różnych stron o podobnej tematyce. Rosnące tempo życia i częste serfowanie po internecie sprawia, że potencjalny klient szybko opuszcza nieciekawą stronę i raptem po paru kliknięciach znajduję się u konkurencji. Interesujący i dobrze przemyślany serwis natomiast przyciąga użytkowników internetu i pozostawia miłe wrażenie. Dzięki odpowiedniej reklamie można taki efekt łatwo osiągnąć.

Co zyskujemy dzięki reklamie internetowej ?

Web marketing wpływa pośrednio na rozwój naszej działalności. Wykorzystując techniki web marketingu możemy poszerzyć zasięg sprzedaży, zwiększyć rynek zbytu, a nawet zmienić lub rozszerzyć bez większego problemu specjalizację. Dzięki działaniom reklamowym obsługa klienta staje się łatwiejsza, a jej koszty maleją. Wynika to choćby ze zmiany sposobu komunikowania się. Marketing internetowy powoduje szybszy przepływ informacji. Zyskujemy nowe kanały komunikacji z klientami. Dzięki rozprowadzaniu biuletynów informacyjnych możemy szybciej trafić do nowych odbiorców. 

Działania marketingowe 

Istnieją różne sposoby docierania do potencjalnych odbiorców. Na przykład reklamy typu pay per click lub reklamy banerowe polegają na tym, że za każde kliknięcie umieszczonego baneru lub reklamy na naszej stronie otrzymujemy pewną kwotę pieniężną. Często praktykowaną formą reklamy jest tzw. e-mail marketing, czyli wszelkiego typu biuletyny informacyjne oraz rozsyłane pocztą elektroniczną oferty. Zazwyczaj wymienionym działaniom towarzyszy również blogowanie, tworzenie i publikowanie ciekawych artykułów na temat jakiegoś zagadnienia.

Web marketing w Logisoft

Decydując się na usługi w naszej firmie zyskujesz fachową pomoc w zakresie technologii pozycjonowania stron internetowych. Pomożemy Ci realizować się, zadbamy o najdrobniejsze szczegóły i wysoki poziom usług marketingowych.